Müşteri temsilcilerinizin performansını etkili ve objektif biçimde değerlendirerek gelişimlerini hızlandırın.
Canlı etkileşimlerden yola çıkarak şeffaf ve objektif analizler gerçekleştirin ve temsilcilerin sonuçlarını güvenle kabul edeceği değerlendirme raporları sunun.
Temsilci performansına dair detaylı analizler sayesinde çağrı merkezinizin verimliliğini artıracak veri odaklı stratejik planlama ve karar süreçleri uygulayın.
Neden Onsoft Temsilci Performans Değerlendirme?
Farklılaşma Noktaları
Eksiksiz Kalite Değerlendirme
Temsilci performansını tüm yönleriyle ele alarak eksiksiz ve %100 objektif bir değerlendirme gerçekleştirebilmek için ses kayıt ve ekran kayıt teknolojilerinin gücünden yararlanın.
Pratik Değerlendirme Formları
Dilerseniz kendi değerlendirme formunuzu kolaylıkla ve hızla oluşturun; dilerseniz de size sunulan standart formları ihtiyaç ve taleplerinize uyarlayın.
Esnek Değerlendirme Seçenekleri
Müşteri temsilcilerinizin veya kampanyalarınızın performanslarını tekli sorular, selamlama, iletişim yaklaşımı, çağrı segmenti vb. çeşitli detaylardan yola çıkarak ihtiyacınıza göre değerlendirin.
Karşılaştırmalarla Detaylı Analizler
Temsilci performansını referans değerlerle; kampanya performansını ise zaman dilimlerine göre veya birbirleriyle karşılaştırarak güvenilir analizler gerçekleştirin.
Değerlendirmelerle Artan Kalite
Temsilci ve kampanya performansını düzenli değerlendirmeler ve kalibrasyon yoluyla sürekli iyileştirerek çağrı merkezinizin kalitesini artırın.
Sorunsuz Entegrasyon
Değerlendirme araçlarımızı mevcut çağrı merkezi sistemlerinizle kolayca entegre edin ve sorunsuz bir geçişle kalite değerlendirmelerinizi gerçekleştirin.
Onsoft Temsilci Performans Değerlendirme teknolojisinin detaylı teknik özellikleri için veri sayfamıza göz atın.
Doğru Değerlendirmeyle Temsilci Performansını İyileştirin
Temsilcilerinizin performansını doğru analiz edin, etkili eğitimlerle iyileştirin ve çağrı merkezi kalitenizi artırın.