Biz Kimiz?

Çağrı merkezlerinin performanslarını iyileştirerek hizmet kalitelerini ve müşteri memnuniyetlerini artıracak teknoloji çözümleri geliştiriyoruz.

Sayılarla Onsoft

85%

müşteri memnuniyeti

10+

yıllık deneyim

700+

başarılı kurulum

18

ülke

Tarihçemiz

Onsoft olarak 20 yılı aşkın süredir sunduğumuz ses kayıt, ekran kayıt, temsilci performans değerlendirme, kalite yönetimi ve konuşma analizi gibi teknolojilerle çağrı merkezlerinin performans ve hizmet kalitelerini artırmalarına katkıda bulunuyoruz.

Merkezi Berlin’de bulunan Onsoft Almanya ve 2012 yılında kurulan İstanbul merkezli Onsoft Türkiye iki bağımsız kurum olarak Onsoft Technologies markası altında faaliyet gösteriyor.

Finanstan otomotive, ulaşımdan telekomünikasyona, beyaz eşyadan kamuya uzanan geniş bir alanda kullanılan teknolojilerimizi Türkiye, Almanya, Avusturya, Belçika, İngiltere, İtalya, Hollanda, İsviçre, Rusya, Slovenya ve Azerbeycan gibi ülkelerde kullanıcılarla buluşturuyoruz.

Geliştirdiğimiz ses ve ekran kayıt teknolojileri çağrıların güvenilir bir biçimde belgelenmesini sağlarken; konuşma analizi, temsilci performans değerlendirme ve kalite yönetimi teknolojileri çağrı merkezi hizmet kalitesinin iyileştirilmesine katkıda bulunuyor.

Değerlerimiz

Customer-First Approach

We prioritize understanding and meeting the needs of our customers, ensuring that their satisfaction is at the core of everything we do.

Commitment to Quality

In every project, we strive to deliver high-quality solutions that best meet our customers' expectations. We only consider a project successful when it results in genuine customer satisfaction.

Mutual Respect

We believe in treating everyone—colleagues, partners, customers, and even competitors—with the respect and dignity we expect in return.

Transparency in Action

We are committed to maintaining an open, honest, and transparent approach in all our communications, with trust at the core.

Müşteri Odaklı Yaklaşım

Müşterilerimizin memnuniyetini tüm faaliyetlerimizin merkezine yerleştirerek ihtiyaçlarını doğru anlamaya ve beklentilerini eksiksiz karşılamaya özen gösteriyoruz.

Kaliteye Bağlılık

Her projede, müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılayacak yüksek kaliteli çözümler sunmaya çalışıyoruz. Bir projeyi, sadece gerçek müşteri memnuniyeti sağlandığında başarılı kabul ediyoruz.

Karşılıklı Saygı

Çalışma arkadaşlarımızdan iş ortaklarımıza; müşterilerimizden rakiplerimize kadar tüm paydaşlarımıza -tıpkı kendilerinden görmeyi beklediğimiz gibi- son derece saygılı davranıyoruz.

Şeffaf İletişim

Müşterilerimizle ilişkilerimizin güvene dayanması gerektiğini biliyoruz ve tüm etkileşimlerimizde akıllarındaki soruları eksiksiz cevaplayacak dürüst ve şeffaf bir iletişim yaklaşımı benimsiyoruz.

Sorularınız mı var?

Çağrı merkezi teknolojilerine dair tüm sorularınız için bize ulaşın.

Have questions?

Feel free to reach out to us with any questions about call center technologies.