Biz Kimiz?
Çağrı merkezlerinin performanslarını iyileştirerek hizmet kalitelerini ve müşteri memnuniyetlerini artıracak teknoloji çözümleri geliştiriyoruz.
Sayılarla Onsoft
müşteri memnuniyeti
yıllık deneyim
başarılı kurulum
ülke
Tarihçemiz
Onsoft olarak 20 yılı aşkın süredir sunduğumuz ses kayıt, ekran kayıt, temsilci performans değerlendirme, kalite yönetimi ve konuşma analizi gibi teknolojilerle çağrı merkezlerinin performans ve hizmet kalitelerini artırmalarına katkıda bulunuyoruz.
Merkezi Berlin’de bulunan Onsoft Almanya ve 2012 yılında kurulan İstanbul merkezli Onsoft Türkiye iki bağımsız kurum olarak Onsoft Technologies markası altında faaliyet gösteriyor.
Finanstan otomotive, ulaşımdan telekomünikasyona, beyaz eşyadan kamuya uzanan geniş bir alanda kullanılan teknolojilerimizi Türkiye, Almanya, Avusturya, Belçika, İngiltere, İtalya, Hollanda, İsviçre, Rusya, Slovenya ve Azerbeycan gibi ülkelerde kullanıcılarla buluşturuyoruz.
Geliştirdiğimiz ses ve ekran kayıt teknolojileri çağrıların güvenilir bir biçimde belgelenmesini sağlarken; konuşma analizi, temsilci performans değerlendirme ve kalite yönetimi teknolojileri çağrı merkezi hizmet kalitesinin iyileştirilmesine katkıda bulunuyor.