Gelen ve giden tüm çağrıları eksiksiz ve güvenli biçimde kaydederek etkili bir kalite yönetimi için gerekli ilk adımı atın.
Faydalar
Yasal Düzenlemelere %100 Uyun
Çağrıları endüstri standartlarına ve yasal düzenlemelere uygun olarak kaydedip saklayarak mevzuata uyumda tüm riskleri ortadan kaldırın.
Ses Kayıt çözümünü müşteri etkileşimlerini belgelemek için kapsamlı bir veritabanı olarak kullanın ve analiz için değerli bir kaynağa dönüştürün.
Kalite Yönetim Uygulamalarında Elinizi Güçlendirin
Etkileşimlerde yer alan müşteri deneyimi ve temsilci performansına dair önemli bilgileri çağrı merkezi kalite yönetiminde kullanmak üzere kaydedin.
Neden Onsoft Ses Kayıt?
Farklılaşma Noktaları
İhtiyaca Özel Çözümler
İster standart ister kurumunuza özel ses kayıt teknolojileriyle ihtiyacınızı tam olarak karşılayan çözümler tercih edin.
Gelişmiş Güvenlik Önlemleri
Ses kayıt verilerini şifrelenmiş ve değiştirilmeye kapalı bir şekilde kaydedip saklayarak MiFID II yönergelerine uyun.
Yerinde ve Bulut Kurulum
İster ölçeklenebilirlik için bulut; ister sistemlerinize sorunsuz uyum için yerinde çözüm tercih edin; güvenilir bakım ve destekten yararlanın.
Etkili Yedeklilik Çözümleri
Onsoft yedeklilik çözümlerinin uygulanması ile en yüksek arıza güvenliğini sağlamaktadır. Onsoft Yedeklilik sistemi ile sunucu yedekliliğiniz sağlayarak hata durumlarını kayıpsız atlatabilirsiniz.
Sorunsuz Entegrasyon
Microsoft Teams ve diğer birçok platformla sorunsuz entegre olan Onsoft Ses Kayıt çözümüyle çağrıları mevzuata uyumlu kaydedin ve düzenlemelere tabi sektörlerde bu platformların güvenle kullanılmasını sağlayın.
Ölçeklenebilir Sistem Mimarisi
Tekil ve çoklu lokasyonda merkezi ve dağıtık yönetimi kolaylaştıran ölçeklenebilir sistem mimarimiz sayesinde binlerce kayıt kanalını destekleyin.
Onsoft Ses Kayıt teknolojisinin detaylı teknik özellikleri için veri sayfamıza göz atın.
Tüm Etkileşimleri Detaylarıyla Kaydedin
Onsoft Ses Kayıt çözümüyle çağrılarınızın kontrolünü elinizde tutun.