Konuşma Analizi
Kayıtlı çağrıların tamamını otomatik olarak analiz edin ve performans yönetiminize güç katacak iç görüleri ortaya çıkarın.
Görüşmelerden müşterilerin memnuniyet, şikayet ve beklentilerini en iyi şekilde anlayarak bu bilgiyi deneyimlerini iyileştirecek adımlarda kullanın.
Temsilcilerin çağrıları ne kadar iyi yönettiğini ölçümleyerek eğitim ve destek programlarıyla performanslarını iyileştirin ve hizmet kalitenizi artırın.
Endüstri standartlarına, yasal yönetmeliklere ve sektörel düzenlemelere uygun hareket ettiğinizden emin olarak ceza riskinin önüne geçin.
Neden Onsoft Konuşma Analizi?
Farklılaşma Noktaları
%100 Otomatik Analiz
Çağrıların sınırlı bir kısmının değerlendirilebildiği manuel yöntemlerin aksine tamamını otomatik olarak değerlendirin.
Konu Belirleme
Çağrıların konularını otomatik olarak belirleyip sınıflandırarak ilgili çağrılara zaman kaybetmeden kolayca ulaşın.
Kelime Analizi
Rakip ismi, şikayet talebi veya olası hukuksal süreçlerle ilgili ifadeleri çağrı içi kelime analizi ile anında belirleyin.
Ayarlanabilir Uyarılar
Çağrılarda en sık kullanılan kelimeleri belirlemek veya rakip ismi geçtiğinde anında haberdar olmak için uyarı sistemini kullanın.
Kullanımı Kolay Yapı
Yazılım eğitiminden doğacak ekstra maliyetlere katlanmak zorunda kalmadan pratik kullanımla verimli sonuçlar alın.
Maliyet Avantajı
Uygulama ve donanım için bakım ve destek masraflarına katlanmak zorunda kalmadan maliyet avantajından yararlanın.
Onsoft Konuşma Analizi teknolojisinin detaylı teknik özellikleri için veri sayfamıza göz atın.
Konuşma Analiziyle Performans Yönetiminize Güç Katın
Onsoft Konuşma Analizi ile performans yönetiminizi destekleyecek stratejik iç görüler elde edin.